تبلیغات
تبادل لینک خودکار - عنوان فارسی مقاله: نمایش افکار عمومی در فضای سایبری،چگونه روابط عمومی شرکتی با این چالش روبرو می گردد.

تبادل لینک خودکار

برای خرید تلفنی با شماره ی 09010593607 تماس بگیرید.

عنوان انگلیسی مقاله: Monitoring Public Opinion in Cyberspace: How Corporate Public Relations Is Facing the Challenge
عنوان فارسی مقاله: نمایش افکار عمومی در فضای سایبری،چگونه روابط عمومی شرکتی با این چالش روبرو می گردد.
دسته: علوم اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
از آنجا که گرایش عموم افراد و روزنامه نگاران  به سمت رسانه های اجتماعی به عنوان منبع اطلاعات و گزارش مصرف کننده روبه افزایش است، اهمیت نظارت صاحبان مشاغل بر حضور تشکیلاتشان در رسانه های اجتماعی همچنان رو به فزونی می باشد. رسانه های اجتماعی به عنوان قلمرویی که عموم افراد در آن حق اظهار نظر دارند، چالش های پرکششی را برای صاحبان مشاغل ایجاد می کند که از طریق آن شهرت و آوازۀ تشکیلاتی خود را نشان دهند. به عنوان قلمرویی که بخش عمومی دارای صدای مطلق می باشد، شبکه های اجتماعی چالش های جالب توجهی را برای شاغلانی که به بررسی شهرت سازمانی می پردازند، نشان می دهد. در این مطالعه روند فعلی مدیریت، کاربرد، نظارت و اهمیت رسانه های اجتماعی در شرکت های ملی از طریق مصاحبه های نظر خواهی با شاغلان (در 500 تا 1000 شرکت امریکایی که از نظر فروش در صدر قرار داشتند ) بررسی شد. یافته ها نشان می دهد که در استفاده و اهمیت درک شدۀ رسانه های اجتماعی بین شاغلین  شکاف عظیمی وجود دارد و اینکه روند آگاهی و درک ارزش بالقوۀ این رسانه در بین غیر کاربران به منظورپذیرش کند میباشد. علاوه بر این، مسیرهای جدیدی برای تحقیق و تمرین در استفاده از رسانه های اجتماعی به دلیل مدیریت موضوعات آشکار شد. 
رسانه های اجتماعی و شبکه های آنلاین شخصی در نحوۀ ارتباط همزمان اقصی نقاط دنیا با هم انقلاب و دگرگونی ایجاد کرده است. طبق گزارش شرکت  وب- پیگردی تکنوراتی (Technorati) تقریبا حدود 2 سل قبل 59.8 میلیون بلاگ به تنهایی در اینترنت وجود داشته و 175,000 بلاگر روزانه برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند (سانتورا،2006). از زمان این گزارش، این تعداد روند رو به رشد داشته است. دوسال بعد، تعداد بلاگ های سرتاسر دنیا بیش ازدو برابر شد یعنی تا 184 میلیون بلاگ (سانتورا،2006). این میزان در ایالات متحدۀ آمریکا به تنهایی 26 میلیون میباشد. علاوه بر این در سال 2008، 77 میلیون نفر برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند.
 با وجود اینکه شواهد و مدارک در مورد نقش شرکت ها در بلاگ ها و سایر رسانه ها اجتماعی رو به افزایش است اما اینکه چه تعداد شرکت و صنف از این بلاگ ها حمایت میکنند، مشخص نیست. احتمالا در بزرگترین مطالعه ای که تا آن زمان دربارۀ شرکت ها و بلاگ های صورت گرفته بود (Backbone Media،2005) ، پاسخ دهنده ها متوجه شدند که  بیشترین ارزش حاصل از بلاگسازی برای تشکیلات ،علیرغم رهبری، ساخت انجمن، فروش و روابط عمومی آنلاین ، سریعا در حال انتشار است.
بیشترین نگرانی که در این مورد وجود داشت بعد از نگرانی در مورد بدهی های قانونی، به زمان مورد نیاز برای اختصاص به بلاگ مربوط میشد. صنایع غالبی که از بلاگ ها استفاده میکنند شامل نرم افزار، تکنولوژی، بازاریابی، کالاهای مصرفی و صنعت بود (Backbone Media,2005).

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
  • آخرین پستها

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :